oferta

Witaj w Orange - 0 Day

Data: 16-04-2012

 

16 kwietnia był dniem, w którym oficjalnie marki Telekomunikacja Polska i Orange połączyły się tworząc jeden brand: Orange Polska.
Był to bardzo uroczysty dzień dla wszystkich pracowników firmy, świętujących wejście do światowej rodziny Orange podczas optymistycznych eventów, o których organizację zadbała agencja JETEVENTS.
W przeszło 70 obiektach w całym kraju odbywały się imprezy pod hasłem „Witaj w Orange”. Pracownicy zostali powitani kwiatami (pomarańczowe gerbery były znakiem rozpoznawczym i symbolem pierwszego dnia w Orange), słodyczami, napojami i prezentami w formie lunchboxów i upominków. Ci, którzy tego dnia przywdziali pomarańczową garderobę, otrzymali nagrody – niespodzianki. Wydana została okolicznościowa gazeta „Witaj w Orange”, która pomieściła m.in. list prezesa Macieja Wituckiego, informacje o zmianach w firmie, pozdrowienia od kolegów z Orange z innych krajów czy też krzyżówkę. Do spotkań i rozmów w koleżeńskim gronie zapraszały bary zlokalizowane w hallach wejściowych, a całe obiekty zostały udekorowane balonikami i naklejkami z radosnymi hasłami.
 
Kulminacyjnym działaniem było wspólne malowanie „Panoramy Orange” – wielkiego obrazu o wymiarach 170 na 12 000 cm. W każdym obiekcie namalowano jedną część dzieła, a połączone w spójną całość będzie można zobaczyć w Internecie.
 
„Witaj w Orange” było nie lada wyzwaniem dla agencji JETEVENTS, bowiem – jak nietrudno się domyślić – wszystkie imprezy odbywały się w tym samym czasie. Dla potrzeb akcji z Holandii zostało sprowadzonych 27 000 żywych kwiatów, rozmieszczono ok. 40 000 naklejek, wręczono 22 000 lunchboxów. W akcji udział wzięło ok. 500 osób – hostess, animatorów, techników i supervisorów, którzy gratis dołożyli pozytywnej energii, aby urzeczywistniło się hasło „Więcej dla ciebie od Orange”.

 

powrót