archiwum

Międzynarodowa Konferencja Gas Infrastructure Europe (GIE)

2012-05-28

W dniach 24-25 maja w Krakowie, mieliśmy przyjemność organizować dziesiątą jubileuszową Międzynarodową Konferencję Gas Infrastructure Europe (GIE) współorganizowanej przez firmę Gaz System.
Konferencja GIE od lat jest jednym z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w europejskim sektorze gazowniczym oraz pierwszym, tak dużym tego typu spotkaniem organizowanym w Polsce.
 
Tegoroczna konferencja GIE zgromadziła w Centrum Konferencyjnym Comarch ok. 350 uczestników, w tym przedstawicieli wszystkich europejskich operatorów gazowych systemów przesyłowych oraz liczne media.
Wśród gości obecni byli także:  Komisarz ds. Energii (Komisja Europejska) – Günther H. Oettinger, przedstawiciele Ministerstwa Skarbu Państwa, Prezydent GIE – Jean Claude Depail, Dyrektor Agencji ds. Współpracy Organów Regulacji Energetyki (ACER) – Alberto Pototschnig, Prezes Zarządu GAZ-SYSTEM S.A. – Jan Chadam.
 
Podczas konferencji Jet Events zadbało o sprawną logistykę i transfer gości, oprawę techniczną wraz tłumaczeniami symultanicznymi i projekcją filmową w formacie 3D. Nie zabrakło oczywiście efektownej scenografii i nowoczesnych rozwiązań multimedialnych.
Spotkanie wieńczył bankiet w charakterze garden party, który został zrealizowany w transparentnym namiocie na terenie ogrodu Muzeum Archeologicznego. Miejsce oraz koncert  w wykonaniu gwiazdy muzyki jazzowej Urszuli Dudziak, współgrały ze sobą tworząc idealną przestrzeń do odpoczynku na zakończenie owocnych rozmów merytorycznych.
 
 

Huawei – 10 lat w Europie

2012-03-26

Huawei wiodący globalny dostawca rozwiązań ICT obchodził jubileusz dziesięciolecia obecności na rynkach europejskich. Impreza związana z taką okolicznością wymagała specjalnej oprawy i lokalizacji.
 
Stadion Narodowy w Warszawie tego dnia gościł niemal 600 osób związanych z firmą Huawei. Wśród nich obecni byli m.in. premier i minister gospodarki Waldemar Pawlak, ambasador Republiki Ludowej Chin Sun Yuxi, a także partnerzy i klienci firmy, w tym przedstawiciele najważniejszych polskich operatorów.
 
Goście mieli okazję poznać historię firmy w wielu formach artystycznych, w tym pisaną piaskiem przez znakomita artystkę Sand Art. - u z Białorusi.
Trybuny stadionu zajaśniały obrazami wyświetlonymi w efektownym pokazie mappingu, a finał wieczoru  uświetnił występ Anny Marii Jopek w projekcie ze znakomitymi muzykami z Portugalii – Sobremesa.
 
Całość poprowadził dziennikarz sportowy – Sergiusz Ryczel.
 

Jet Events dla SEGRO w Pradze

2012-03-19

Dnia, który zdarza się nam raz na cztery lata, czyli 29 lutego, mieliśmy przyjemność zorganizować w czeskiej Pradze event dla jednego z naszych kluczowych klientów, firmy SEGRO. Brytyjski deweloper zaprosił swoich partnerów biznesowych na prezentację inwestycji SEGRO Logistics Park Prague, która znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Pradze i docelowo zaoferuje 250 000 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej.
 
Spotkanie odbyło się w przeszklonej sali widokowej, na ostatnim piętrze budynku LBBW Bank, skąd goście mogli podziwiać panoramę uroczej Pragi. Ogromne wrażenie na gościach zrobił świetlny pokaz żonglerki finalisty programu Mam Talent – Kamila „Dzielnego” Dzilińskiego. Artysta w finale pokazu z kolorowych smug światła nieomal wyczarował logo SEGRO. Wyjątkowy dzień i wyjątkowe miejsce, oraz wyjątkowi goście – wszystko to sprawiło, że organizacja tego wydarzenia była dla nas niezwykle miłym doświadczeniem. 
 
Jarosław Sądej, Managing Director Jet Events powiedział: “Kolejny raz mieliśmy okazję współpracować z naszym wieloletnim Klientem, firmą SEGRO*. Tym razem wspólnie zrealizowaliśmy projekt eventowy na rynku czeskim. Dziękuję za okazane zaufanie i możliwość współpracy przy ciekawym projekcie. Przy okazji przesyłamy pozdrowienia i dziękujemy  naszemu czeskiemu partnerowi eventowemu, z którym mieliśmy okazję tę imprezę współorganizować.”
 
Bożena Krawczyk, Investement Director Central Europe, SEGRO dodaje: “W rozwoju naszego biznesu, istotną rolę odgrywają prezentacje nowych inwestycji. Tego typu eventy są skierowane przede wszystkim do naszych partnerów biznesowych, stanowią doskonałą okazję do bezpośredniego omówienia oferty danego parku, a przy okazji pokazują nasze silne zaangażowanie w rynki lokalne. Od lat przy organizacji tego typu spotkań korzystamy z pomocy firmy Jet Events. Cieszymy się, że zawsze udaje nam się zaskoczyć gości ciekawą, nieszablonową konwencją spotkania.”
 
 
O SEGRO:
SEGRO jest wiodącym deweloperem i zarządcą nowoczesnej powierzchni biznesowej, którą posiada w Europie. Spółka posiada status firmy Real Estate Investment Trust (”REIT”) i jest notowana na giełdzie w Londynie. SEGRO dysponuje portfelem o wartości blisko 5,1 mld funtów, w skład którego wchodzi nowoczesna powierzchnia magazynowa i produkcyjna zlokalizowana w pobliżu głównych centrów biznesowych i ośrodków komunikacyjnych takich jak porty, lotniska czy węzły autostradowe. Grupa SEGRO świadczy swoje usługi 1 600 klientom z różnych sektorów przemysłu działającym na całym świecie. Firma posiada 5,5 mln m2 powierzchni biznesowej.
Spółka rozpoczęła swoją działalność w Europie Centralnej na początku 2006 roku. Obecnie deweloper prowadzi inwestycje w tak strategicznych lokalizacjach jak: Gdańsk, Gliwice, Łódź, Ostrawa, Poznań, Praga, Stryków, Tychy, Warszawa i Wrocław.

Jubileusz 100-lecia Boryszewa

2012-01-31

Gala jubileuszu 100-lecia Boryszewa, która zgromadziła przeszło trzystu znamienitych gości, wśród których znalazł się były prezydent RP, Lech Wałęsa, wymagała zarówno godnej oprawy jak i nienagannej organizacji.
 
Event, zorganizowany w Hotelu Hilton przez agencję Jet Events, miał charakter wydarzenia artystycznego i towarzyskiego. Twórcy imprezy postanowili odejść od stylistyki „akademii ku czci” proponując wartkie widowisko z jubilatem w tle. Tematem przewodnim części oficjalnej była „muzyczna historia Boryszewa”, w której najważniejsze wydarzenia z dziejów firmy były komentowane chronologicznie odpowiadającymi impiosenkami.
Obsadę gali, stosownie do rangi wydarzenia, stanowiła plejada starannie dobranych gwiazd. Rolę prowadzącej powierzyliśmy Alicji Resich-Modlińskiej, której partnerem i muzycznym konsultantem był Marek Niedźwiecki. Znakomicie wywiązali się ze swego zadania gustownie i lekko komentując prezentowane fakty historyczne i muzyczne. Za stronę muzyczną widowiska odpowiedzialny był Janusz Józefowicz i Janusz Stokłosa, którzy pokierowali zespołem Teatru Studio Buffo i jego orkiestrą. Wśród wykonawców piosenek znaleźli się między innymi Natasza Urbańska, Janusz Józefowicz, Natalia Krakowiak i Jerzy Grzechnik.

W drugiej części wieczoru goście mieli okazję podziwiać gwiazdę światowego formatu, którą była brazylijska wokalistka IveMendez. Niezwykle ciepły, kameralny i chilloutowy koncert artystki zyskał serdeczny aplauz gości, którzy kilkakrotnie prosili o bisy. Impreza trwała do godzin porannych w rytm muzyki tanecznej, którą prezentował nieoceniony Marek Sierocki. Gościem gali był także wybitny grafik Rafał Olbiński, który zaprojektował oprawę graficzną eventu.

Organizacja jubileuszu 100-lecia Boryszewa, za sprawą rangi gości i oczekiwań Klienta wobec „Perły Wielkiej Polskiego Biznesu”, była przedsięwzięciem skomplikowanym i wymagającym. Jego przygotowanie zajęło agencji Jet Events przeszło pół roku, jednak w efekcie końcowym okazało się, że był to czas właściwie wykorzystany. W portfolio agencji znalazł się jeszcze jeden powód do dumy z wykonanej pracy, w annałach Boryszewa – wspomnienia z wyjątkowej uroczystości wieńczącej stulecie wspaniałego rozwoju.

 

Grupa TP - Gala Perły Sprzedaży

2012-01-27

Bohaterem Gali była reprezentacyjna drużyna Grupy TP stająca w szranki rynkowych mistrzostw. Promotorzy nagród w poszczególnych kategoriach wystąpili jako selekcjonerzy swych drużyn, typujący zawodników do kadry.


Zaproponowany przez agencję koncept kreatywny nawiązywał do EURO 2012, przy czym twórcy eventu odeszli daleko od oczywistych skojarzeń. Decydujące było przełożenie problematyki i terminologii piłkarskiej na realia organizacji sprzedażowej.
 
Bohaterem Gali była reprezentacyjna drużyna Grupy TP stająca w szranki rynkowych mistrzostw. Promotorzy nagród w poszczególnych kategoriach wystąpili jako selekcjonerzy swych drużyn, typujący zawodników do kadry. O wyrazie imprezy zdecydowała scenografia i multimedia, pomysły scenariuszowe a także bardzo dobry, a przede wszystkim doskonale przeprowadzony koncept zaangażowania pracowników Grupy TP do części artystycznej.Wśród nich uczestnicy podziwiali swojego kolegę, Piotra Skowrońskiego – najlepszego „Polskiego Elvisa” 2011. Galę ze sportowym zacięciem poprowadził Marcin Prokop a gościem specjalnym był trener kadry narodowej, Franciszek Smuda.
 
Gala Perły Sprzedaży została oceniona jako event zrealizowany perfekcyjnie dobranymi środkami: satysfakcjonujący, „wystrzałowy” efekt osiągnięty bez zbędnych fajerwerków.

 

Podsumowanie roku 2011

Podsumowanie roku 2011

Dobiega końca ten jakże intensywny i ważny rok 2011. Przyszedł wiec czas na podsumowania.
Nie o wszystkim udało nam się informować na bieżąco, wiec postanowiliśmy nasze dokonania przedstawić pod postacią jakże sugestywnych liczb.
 
Od początku roku zorganizowaliśmy 302 imprezy.
Rozmawialiśmy przez telefony przez 1956 godzin czyli około 140 dni /nocy nie liczymy/
Przejechaliśmy 205 044 km – okrążyliśmy tym samym 5 razy kulę ziemską.
Łącznie we wszystkich naszych imprezach udział wzięło udział 69 243 osoby,  (za drobne nieścisłości przepraszamy ) podczas których zjedzono ponad 58 ton jedzenia.
 
Najwięcej – bo 25 000 osób uczestniczyło w edukacyjno - informacyjnej letniej akcji  „Euroquiz 2011”, którą mieliśmy przyjemność zorganizować dla Komisji Europejskiej.
 
Najmniejszy zaś event to sportowe wydarzenie przygotowane dla dwóch osób. Należy dodać że obie osoby brały czynny udział w wydarzeniu !
 
Spełniliśmy sporo dobrych uczynków, w tym min: pomalowaliśmy 4 sale w zaprzyjaźnionych Domach Dziecka oraz posadziliśmy ponad 500 drzew w ramach green eventów.
Przeciętnie jeden producent przepracował w ciągu tego roku 2883,5 godzin, na kreację poświęciliśmy zaś aż 4005 godzin. 
Przy pracy wypiliśmy 6720 kubków kawy, a nasz grafik wyeksploatował 6 myszek komputerowych.
 
W tym roku też w Jet Events powiększyło swój team o trzy nowe osoby – Monikę Batorską, Rafała (Rafę) Matulkę Mulatkę i Janusza „Janka” Falkowskiego. 
 
Dużo wydarzyło się tez w naszym życiu prywatnym.
Odbył się najważniejszy event dla naszej koleżanki Agnieszki. Wzięła bowiem ślub z Andrzejem. Wesele jak przystało na prawdziwego producenta zorganizowała sobie sama i zrobiła to perfekcyjnie.  
Marii zaś udało się pomiędzy organizacją kolejnych imprez rozstać z uczelnią by zaraz potem na nią szczęśliwie powrócić.
Dwóm osobom udało się rzucić palenie…papierosom coraz głośniej mówimy stanowcze NIE.
 
Reasumując wydarzyło się dużo dobrego za co dziękujemy serdecznie wszystkim naszym klientom oraz dostawcom i podwykonawcom.
To ogromna radość móc współpracować w tak znakomitym gronie by dzielić się sukcesami.
Życzymy Wam i sobie aby ten nadchodzący rok był równie udany a nawet lepszy.
 

Akcja Biegnij Warszawo

2011-10-11

2 października 2011 ulicami Warszawy wystartowało 10 tysięcy biegaczy i piechurów w ramach akcji „Biegnij Warszawo”.  
 
Biegaczom i piechurom towarzyszyło mnóstwo gwiazd sportu i telewizji, na trasie byli m.in. medaliści olimpijscy Robert Korzeniowski, Jacek Wszoła, Andrzej Supron oraz Władysław Kozakiewicz.
 
Najlepszy na trasie 10 kilometrów - okazał się Etiopczyk z polskim paszportem Yared Shegumo z czasem 29:37. Wśród kobiet zwyciężyła Iwona Lewandowska, która osiągnęła rezultat 34:36.
 
My także włączyliśmy się do  znakomitego pomysłu na aktywne spędzanie czasu i chętnie weźmiemy udział w kolejnych edycjach tego wydarzenia.

Festiwal Filmowy „Hommage à Kieślowski”

2011-10-05

W dniach 23-25 września, w Sokołowsku na Dolnym Śląsku, mieliśmy przyjemność wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu – „Hommage à Kieślowski”. „Hommage à Kieślowski” to Festiwal Filmowy dedykowany Krzysztofowi Kieślowskiemu z okazji przypadających w tym roku, 70. rocznicy urodzin oraz 15. rocznicy jego śmierci.
 
To wydarzenie o wyjątkowej renomie – trzydniowy festiwal, podczas którego w jednym miejscu spotkali się miłośnicy kina, bliscy współpracownicy i przyjaciele Reżysera, a także młodzi twórcy szkół filmowych i artystycznych. Wśród gości festiwalu pojawili się między innymi, Zbigniew Zamachowski, Ewa Błaszczyk, Agnieszka Holland, Zbigniew Preisner, Violetta Buhl.

Na miejsce spotkania z twórczością Krzysztofa Kieślowskiego nieprzypadkowo wybrane zostało Sokołowsko. To tu reżyser spędził kilka lat swojego dzieciństwa i rozwijał swoje filmowe pasje, oglądając przez dziurę w dachu Kino-Teatru „Zdrowie” swoje pierwsze projekcje. Krzysztof Kieślowski powrócił do Sokołowska po wielu latach, by nakręcić jeden ze swoich pierwszych filmów dokumentalnych pt. „Prześwietlenie”.

Agencja Jet Events podczas festiwalu odpowiedzialna była za produkcję Gali. Twórcy scenariusza gali, Zofia Smolarska i Bogdan Wąsiel, uznali, że szczególnie ważne są dla nas dzisiaj słowa Kieślowskiego "najważniejsza jest droga, nie cel podróży". W ten sposób powstał „w.a.y.” (who are you?), koncept który ma zaowocować stworzeniem w Sokołowsku archiwum "gadających głów" – wypowiedzi ludzi z całego świata. Goście gali festiwalu Hommage a Kieślowski byli pierwszymi, których wypowiedzi znalazły się w tym archiwum.
Formuła gali stroniła od wspominania Kieślowskiego i jego dorobku. Goście specjalni gali mówili o swoich drogach i o znakach, jakie pozostawił na nich Kieślowski. Gala była "spektaklem kinowym", kameralną opowieścią o drogach różnych ludzi, widowiskiem bez prowadzącego, którego rolę wypełniły pojawiające się na ekranie napisy zapowiadające kolejnych gości.

Częścią gali był także specjalnie na tę okazję przygotowany koncert znakomitego Trio Marcina Wasilewskiego, które wykonało utwory Zbigniewa Preisnera obecnego na sali twórcy muzyki do większości filmów Krzysztofa Kieślowskiego.

Pozostajemy pod wielkim wrażeniem miejsca jakim jest Sokołowsko oraz klimatu jaki panował podczas festiwalu. Mamy nadzieję na kontynuację i kolejne edycje festiwalu, polecając Waszej uwadze działalność Fundacji Sztuki Współczesnej In Situ.

Spotkanie branży eventowej w stylu Fast Date

2011-09-07

W dniach 27-28 sierpnia 2011 w Hotelu Magellan przedstawiciele naszej agencji wzięli udział w niecodziennym spotkaniu branży eventowej zorganizowanej przez portal MeetingPlanner.pl *.
To już III-cia edycja warsztatów biznesowych z cyklu MP Experience.
W warsztatach wzięło udział ok. 60 uczestników - zarówno meeting plannerów z agencji jak i z korporacji oraz usługodawców eventowo-konferencyjnych.
 
Wyjątkowy pomysł na spotkanie branżowe w stylu Fast Date – czyli „szybkiej randki” przypadł nam szczególnie do gustu, ponieważ dzięki takiej formie mieliśmy możliwość poznania ofert wielu potencjalnych partnerów w krótkim czasie.
Oprócz warsztatów czekały na nas outdorowe i integracyjne atrakcje towarzyszące zorganizowane przez gospodarzy spotkania.
 
 
* MeetingPlanner.pl to innowacyjny portal adresowany do przedstawicieli branży spotkań, czyli organizatorów eventów, wyjazdów incentivekonferencji i kongresówPortal jest nie tylko medium branżowym, dostarczającym informacji na temat szeroko pojętej branży MICE, ale również platformą komunikacji pomiędzy użytkownikami.
źródło: MeetingPlanner.pl

Sky Cooking z Robertem Sową

2011-08-29

Naszych gości zaprosiliśmy do wyjątkowego miejsca - Hotelu Monopol we Wrocławiu na warsztaty kulinarne z Robertem Sową.
Spotkania relacyjne przybierają coraz częściej formę animacji integracyjnych. Naszych gości zaprosiliśmy do wyjątkowego miejsca - Hotelu Monopol we Wrocławiu na warsztaty kulinarne z Robertem Sową.
Na jednym z tarasów mieszczących się na czwartym piętrze hotelu z niezapomnianym widokiem na serce Wrocławia, goście mieli okazję wspólnie z mistrzem przygotować wykwintne dania. 
Na stołach królowały min. combry jagnięce w okowicie z sałatką z karczochów i rukoli oraz serem torta de cañarejal oraz filet z łososia norweskiego marynowany w ziołach podany z sałatką ze świeżych kiełków oraz aromatycznymi gruszkami w miodzie i śliwowicy. Szczególnym uznaniem cieszyła się hiszpańska zupa z szynką serrano.
Na zakończenie, każdy z uczestników otrzymał na pamiątkę książkę kulinarną z dedykacją mistrza Sowy.

 
 

Rossmann piknik z muzami

2011-08-08

Z firmą Rossmann odwiedziliśmy w maju Olsztyn i Lublin; okazją był piknik zorganizowany w centrum każdego z miast, na który zaprosiliśmy pracowników firmy oraz wszystkich mieszkańców.
 
Pod hasłem „Urok Sztuki” kryło się wiele atrakcji do których kluczem było mityczne dziewięć muz, towarzyszek Boga muzyki i poezji Apollo.
 
Tak więc  muzę tragedii Melpomenę reprezentował  – Teatr Lalek i warsztaty lalkarskie, muzę  tańca Terpsychorę godnie wspierali artyści z grupy tanecznej. Eutrepę – muzę liryki i gry na instrumentach  goście poznawali grając w Hero Band. Muza komedii Taleja, objawiła się podczas pokazu i warsztatów grupy cyrkowej. Oczywiście nie zabrakło także muzyki, a muzę pieśni Erato będą przez cały Piknik wspierali  muzycy z zespołu Smile.
 
Oferta firmy Rossmann, prezentowana w specjalnie na tę okazję zbudowanym traku oraz moc konkursów i quizów związanych z firmą przyciągnęła w obu miastach około 2000 uczestników.

Jet Events partnerem VII Warsaw Salsa Festival

2011-07-11

Miło nam poinformować, iż zostaliśmy partnerem najgorętszego weekendu tego roku!

W dniach 11-13.XI.2011 odbędzie się VII Międzynarodowy Festiwal Salsowy, znany pod nazwą Warsaw Salsa Festival. Na trzy listopadowe dni Warszawa stanie się stolicą kultury latynoskiej. Znakomici tancerze z całego świata opanują stolicę gorącymi, brawurowymi rytmami!

80 godzin warsztatów, dogodne lokalizacje w Śródmieściu, brawurowe sławy tańca, najlepsi DJ-e, imprezy do rana. 4 różne parkiety z salsą i mambo, chilloutowym zoukiem oraz kizombą, energetycznymi stylami kubańskimi i jamajskimi oraz zumbą prawdziwą latynoską imprezą, gdzie nie istnieją żadne reguły. W tym roku podczas VII WSF nastąpi premiera Zumbathon – czyli maratonu zumby. W kolumbijskim slangu zumba oznacza „baw się i ruszaj”, a tak naprawdę to innowacyjna forma fitness zainspirowana latynoskimi rytmami! Festiwalową rozgrzewkę przez 3 dni poprowadzi gwiazda Zumby Herman Melo (Kolumbia/Paryż).

Tegoroczny VII Festiwal gościł będzie największe międzynarodowe gwiazdy salsy w tym Maykela Fontsa – kubańskiego celebrytę, absolwenta Tropicany, a także Dvir i Dori jedną z czołowych par na izraelskiej scenie salsowej oraz mistrzów bachaty, z ponad 27 milionową publicznością na Youtubie - czyli Jorge Ataca i La Alemana z USA.

W tym magicznym okresie cała stolica tańczy salsę - nie może zabraknąć i Was!
Więcej na: www.salsafestival.pl 

Dzień Dziecka w praskim Ognisku TPD

2011-06-02

31 maja Agencja Jet Events po raz kolejny miała przyjemność wziąć czynny udział w organizacji pikniku z okazji Dnia Dziecka w praskim ognisku Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.
Pikniki w ramach współpracy wolontariackiej od wielu lat organizuje Firma ING Lease oraz Fundacja ING Dzieciom.

Na dzieci czekało tego dnia wiele atrakcji, m.in. ogromna dmuchana zjeżdżalnia, wesoły klown i animatorki malujące wymyślne wzory na uśmiechniętych tego dnia buziach dzieci. Wśród dzieci pojawił się także Lew Lucjan, który zachęcał do wspólnej zabawy.

Specjalnie na tę imprezę Pracownicy ING Car Lease, ING Lease i ING Commercial Finance, własnoręcznie przygotowali kolorowe i słodkie ciasteczka oraz muffiny, pyszne kiełbaski z grilla podawał zaś sam Pan Prezes ING Lease.

Misją Fundacji ING Dzieciom jest wyrównywanie szans dzieci z ubogich obszarów, zarówno tych geograficznych, jak i społecznych. Fundacja realizuje programy edukacyjne tj. Świetlice internetowe ING. Pomaga dzieciom przewlekle chorym, zapewnia pomoc finansową szkołom kształcącym dzieci i młodzież o szczególnych potrzebach oraz organizuje rehabilitacyjno-edukacyjne Turnusy Uśmiechu dla podopiecznych tych placówek.
 

 

Jet Events patronem konkursu Primus Inter Pares

2011-05-10

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Agencja Jet Events objęła patronat nad konkursem na najlepszego studenta w Polsce – Primus Inter Pares.Jako patron będziemy brali czynny udział w pracach komisji konkursowej, która wybierze najlepszego studenta kierunku Public Relations.
 
Zrzeszenie Studentów Polskich organizuje konkurs od ponad czterdziestu lat. Właśnie w połowie lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku w naszym kraju narodził się wolny ruch studencki i wtedy też postanowiono nagradzać najwybitniejszych żaków. Konkursowi Primus Inter Pares wielokrotnie patronowali wojewodowie i prezydenci miast, a nawet Prezydent RP.
 
W konkursie nagrodzeni zostaną najlepiej uczący się i najaktywniejsi studenci polskich uczelni. Oprócz wyników w nauce, liczy się też działalność społeczna kandydata. W Primus Inter Pares mogą wziąć udział studenci wszystkich szkół wyższych w Polsce, którzy legitymują się średnią ocen z ostatnich dwóch semestrów na poziomie 4,53 lub wyższym. Oceniana będzie także m.in. znajomość języków obcych, działalność charytatywna, osiągnięcia sportowe, aktywność artystyczna czy medialna. Można zgłaszać się indywidualnie bądź mogą to zrobić władze uczelni, samorząd albo organizacje studenckie.

Więcej informacji na temat konkursu Primus Inter Pares znajdziecie na  lub bezpośrednio w Biurze Regionalnym ZSP, ul. Mokotowska 48, 00-543 Warszawa

MID Ocean Brands – spotkanie relacyjne z klientami

Agencja Jet Events przygotowała i zrealizowała spotkanie relacyjne z najważniejszymi klientami firmy Mid Ocean Brands – jednego z czołowych importerów i dystrybutorów upominków i przedmiotów reklamowych.
To już druga edycja Akademii Mid Ocean Brands, która tym razem odbyła się na Śląsku w Arsenal Palace Conference&SPA Hotel.
Podczas dwudniowego pobytu, goście mieli okazję spotkać się z przedstawicielami firmy podczas prezentacji oferty oraz interaktywnych sesji tematycznych. Jedną z atrakcji była także możliwość zwiedzenia centrum logistycznego firmy Mid Ocean Brands.
Po pracowitym i pełnym merytorycznych rozmów dniu czekała na uczestników chwila wytchnienia podczas klimatycznej imprezy wieczornej w stylu retro.
Za sprawą dekoracji oraz muzyki prezentowanej przez zespół Swing Thing,  goście i gospodarze mieli okazję przenieść się w czasie do lat 20-tych. W rolę Al Capone wcielił się Andrzej Pieńko, który poprowadził liczne konkursy nawiązujące do czasów gdy bawiono się w podziemnych kazamatach. W obrocie znalazły się także specjalnie na tę imprezę przygotowane banknoty – „MOB – y” – którymi można było przekupić konferansjera, kupić piosenkę, ale także pomnożyć lub stracić wszystko przy stole z ruletką.

BASF – spotkanie w ramach Programu Victoria – Partner Handlowy

Spotkanie najlepszych klientów firmy BASF, przez agencję Jet Events zostało zorganizowane już po raz drugi. Tym razem goście zostali zaproszeni do uroczego Hotelu Andels w Łodzi, gdzie odbyła się konferencja oraz impreza wieczorna.Tytuł imprezy – Festival Duetów – nawiązywał do kluczowego produktu promowanego podczas spotkania - Duett Ultra. Stąd też w oprawie spotkania znalazło się wiele elementów, które idealnie wpisały się w konwencję, podkreślając zarazem najważniejszy z duetów tego spotkania Klient – firma BASF.W programie imprezy znalazły się więc takie duety jak para taneczna - Kasia Cichopek I Marcin Hakiel czy artyści kabaretowi - Super Duo Wiktor Zborowski i Marian Opania.W oprawie graficznej i multimedialnej zostały przypomniane znane pary wszechczasów, ale także goście stanęli na wysokości zadania przebierając się za słynne duety. Podczas tego wieczoru nie zabrakło także emocji związanych z loterią, w której szczęśliwe pary mogły wygrać wycieczkę do Grecji lub Tajlandii. Loterię wzbogaciły artystycznie pokazy carvingu – sztuki rzeźbienia w warzywach i owocach oraz muzycznego spektaklu greckiego. Goście w duetach oraz solo aż po świt bawili się przy muzyce zespołu Drugi Tydzień.

ORLEN – gala „Orły Petrocentrum”

Takie spotkanie to idealny moment na zacieśnienie więzi z najważniejszymi klientami oraz uhonorowanie za owocną współpracę. Tak też było i tym razem podczas dorocznej Gali Wręczenia Orłów PetroCentrum. Hotel Sheraton w Sopocie gościł najważniejszych klientów – głównych odbiorców produktów oraz oczywiście Zarząd Spółki.
W oprawie spotkania nie mogło zabraknąć pięknych kobiet. Przerywniki artystyczne podczas wręczenia statuetek wypełniły efektowne prezentacje tancerek w dedykowanych etiudach. Uwagę gości zwróciły także przepiękne hostessy, znane z programu Kuba Wojewódzki Show. Całość jak zwykle zabawnie i lekko poprowadził Maciej Stuhr, który w intro spotkania wcielił się w postać Maxa Kolanko relacjonującego otwarcie nowego odwiertu ropy na plaży w Sopocie…

Multimedia Polska – akcje ambientowe „Pomarańczowe dni”

 

Firma Multimedia Polska z wielkim impetem rozpoczęła działalność na terenie Warszawy. Prezentacja nowej oferty a także standardów obsługi w zakresie usług telekomunikacyjnych była powodem happeningów oraz akcji ambientowych jakie odbyły się w nowo otwartym biurze obsługi klienta na ul. KEN 47 w Warszawie.  Podczas trzech dni działań „pomarańczowa ekipa” przemieszczała się z transparentami pomiędzy stacjami metra Imielin i Stokłosy zapraszając do skorzystania z usług Multimedia Polska. Pomarańczowa wata cukrowa, kolorowy klown oraz 3000 rozdanych obrandowanych pomarańczy zaprocentowały wzmożonym ruchem w biurze obsługi klienta oraz nowo podpisanymi umowami.

 

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego – stoisko wystawiennicze podczas IV edycji Forum Funduszy Europejskich

W dniach od 6-7 maja 2011 warszawskiej Agrykoli byliśmy obecni podczas IV Forum Funduszy Europejskich - dorocznego święta organizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Agencja odpowiedzialna była za organizację stoiska edukacyjno – rozrywkowego Programu Innowacyjna Gospodarka wraz z atrakcjami i zapleczem technicznym.
W ramach stoiska zostały zorganizowane konkursy związane z nowoczesnymi technologiami i odkryciami naukowymi. Odwiedzający wzięli udział w programie edukacyjnym w ramach którego można było obserwować malowanie temperaturą, pokazy kamery termowizyjnej, zabawy z cieczami oraz prezentację nanomateriałów. Program poprowadził redaktor Wiktor Niedzicki – twórca telewizyjnych audycji popularno – naukowych.
Innowacyjny charakter tych spotkań podkreśliła także multimedialna prezentacja Programu Innowacyjna Gospodarka, na specjalnym ekranie multitouch, jednego z najnowszych rozwiązań w dziedzinie ekranów dotykowych.
 

Dni Otwarte w salonach Orange i TP

Trwające łącznie 3 miesiące w całej Polsce, Dni Otwarte Orange, miały na celu silne zakomunikowanie nowej oferty operatora.

 

Całość działań oparta była o hasło wykorzystywane w kampanii reklamowej „W Orange masz prawo do Internetu”. Projekt oparty został między innymi na autorskich pomysłach działań ambientowych opracowanych przez Agencję (powstawały min. elementy architektury na których eksponowany był branding akcji, zaangażowani zostali animatorzy z laptopami, którzy w przestrzeni miejskiej typu parki, przystanki czy kawiarnie, prezentowali możliwości wykorzystania mobilnego Internetu).


Swoim zasięgiem akcja objęła 112 punktów sprzedaży, które równolegle obsługiwało 12 ekip promocyjnych. Łącznie odwiedziliśmy 57 miast, m.in. Kwidzyń, Łomżę, Suwałki, Tarnów, Chorzów, Szczytno, Opole, Szczecin, Lublin, Białystok, Gdańsk, Bydgoszcz, Legionowo i wiele innych.
 

XII Kongres Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości

Agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę Kongresu PFRN, zarówno obsługę PR projektu jak również przygotowanie i produkcję samego kongresu i imprez towarzyszących.

 

Podczas dwudniowej części konferencyjnej odbyło się kilkanaście prezentacji tematycznych, prowadzonych przez przedstawicieli PFRN oraz interesujące warsztaty dla pośredników nieruchomościowych. Ze specjalnymi wykładami wystąpili również; prof. Witold Orłowski oraz Piotr Tymochowicz.
 

Impreza integracyjna dla uczestników Kongresu, w celu przełamania poważnej konwencji części konferencyjnej, przybrała formę specjalnie wyreżyserowanej prywatki u znajomych. Gospodarzem imprezy był, jak zwykle zabawny, Piotr Bałtroczyk, który po kolei odkrywał przed swoimi gośćmi kolejne „pokoje” i atrakcje.

HP - targi branżowe, Print City

Drukowane Miasto to pomysł Agencji na prezentację możliwości najnowszej oferty produktowej – ploterów drukujących i drukarek Firmy Hewlett – Packard.

 

Na czas spotkania Centrum Targowe zamieniło się w tętniące życiem „Print City”, niemalże w całości zbudowane na bazie wydruków wielkoformatowych, rozpiętych na gigantycznych drewnianych konstrukcjach. Tak jak w prawdziwym mieście, tak i tutaj nie zabrakło parków, placów zabaw dla dzieci, autobusu miejskiego a nawet zoo. Prezentacje merytoryczne odbywały się w bardzo sugestywnym „miejskim amfiteatrze”.

ING - pikniki rodzinne, Pomarańczowe Dni

ING Family Days to cykl imprez piknikowych o zasięgu ogólnopolskim, w których udział wzięło łącznie kilkadziesiąt tysięcy osób. Tematyczne spotkania z różnorodnymi atrakcjami cieszyły się ogromnym powodzeniem zarówno wśród pracowników Banku jak i ich rodzin. Propozycje zabaw były bardzo zróżnicowane, dostosowane do różnych grup wiekowych i zainteresowań. Przygotowaliśmy zarówno stanowiska wyzwalające adrenalinę (m.in. skoki na bungee, ściany wspinaczkowe, quady), stanowiska edukacyjne, stanowiska zabaw plastycznych; nie zabrakło również klasycznych urządzeń rekreacyjnych, rozgrywek sportowych i wielu innych. Uzupełnieniem był bogaty program sceniczny, wypełniony animacjami i występami polskich gwiazd estrady.


Każdorazowo, pamiątką dla uczestników było grupowe zdjęcie wszystkich osób wykonywane przez fotografa z kosza balonu lub olbrzymiego wysięgnika. Element integracyjny w postaci zbudowania „żywego” logotypu sprawdził się doskonale.

Aster - bal noworoczny, "Karnawał w Rio"

W klubie Pallatium, zrealizowaliśmy bal karnawałowy dla klientów firmy Aster. W zimowy, chłodny wieczór, goście nieoczekiwanie przenieśli się na brazylijską plażę. Ręcznie malowana scenografia, zielone palmy, zapach cygar i świeżo palonej kawy, oraz energetyczne pokazy samby sprawiły, iż goście szybko zapomnieli o padającym śniegu.

Doskonałym uzupełnieniem całości był, jak zwykle energetyczny, koncert Maryli Rodowicz.

AIG - zimowe inspiracje

Okolice Świąt Bożego Narodzenia to okazja do spotkań w najbliższym gronie także w firmowym wydaniu. Pracownicy i najbliżsi przyjaciele firmy AIG - m.in. Robert Korzeniowski, spotkali się w Hotelu Westin by w lodowej scenerii życzyć sobie zdrowych i spokojnych Świąt. Bajkowa scenografia rodem z filmu o Królowej Śniegu, prowadzenie i świąteczny recital w wykonaniu Joanny Trzepiecińskiej, chór a'capella Św. Mikołajów, wszystko to zbudowało niepowtarzalną atmosferę.

TPSA - konferencja branżowa, "Innowacje na rynku deweloperskim"

Dwudniowa konferencja Polskiego Związku Firm Deweloperskich oraz TP SA odbyła się pod hasłem Aktualności i Innowacje.


Jak co roku przedstawiciele branży podsumowali rok i nakreślili plany na kolejne lata. Prezentowano również najnowsze rozwiązania telekomunikacyjne i techniczne, możliwe do zastosowania w branży deweloperskiej.


Gościem specjalnym konferencji był profesor Witold Orłowski, który nakreślił perspektywy dla branży na najbliższe lata. Bardzo ciekawym i emocjonującym elementem spotkania była również dyskusja prowadzona przez przedstawicieli największych firm deweloperskich, moderowana w formie telewizyjnego show, przez znanego dziennikarza Tadeusza Mosza.


Nie zabrakło również elementów rozrywkowych, wieczorna kolacja uzupełniona została o klubowe animacje, degustację cygar oraz koncert Kasi i Pauli.
 

Imperium Generali - Kongres Sił Sprzedaży

Atmosferę imperium zbudowała monumentalna, oparta na nowoczesnych multimediach scenografia, repliki strojów wojowników rzymskich, pokazy walk gladiatorów.

 

Poprzez ujęcie wydarzenia w antyczne szaty silnie została zakomunikowana tradycja Generali, ambitne plany zmierzające do budowania rynkowej pozycji, a także jej ogromny potencjał tkwiący w zasobach ludzkich.Atmosferę imperium zbudowała monumentalna, oparta na nowoczesnych multimediach scenografia, repliki strojów wojowników rzymskich, pokazy walk gladiatorów.
Niezwykle efektowne okazało się zaangażowanie do akcji scenicznej prelegentów i gościa specjalnego - Adama Małysza.
Całość poprowadził Maciej Stuhr, wieczór zaś uświetnił koncert zespołu Bajm.
 

Telekomunikacja Polska – koncert Justyny Steczkowskiej

Już po raz czwarty mieliśmy przyjemność organizacji spotkania dla klientów firmy TPSA.
Formuła spotkań, zakłada organizację koncertu topowej gwiazdy polskiej estrady w autorskim repertuarze połączonego z koktajlem. Wszystko to w ciekawej i atrakcyjnej lokalizacji Warszawy. W tym koncert odbył się w Och Teatrze.


Na scenie tego niezwykłego teatru wystąpiła gwiazda polskiej piosenki Justyna Steczkowska. Jej występ spotkał się z ciepłym przyjęciem gości – szczególnie, że tuż po koncercie artystka spotkała się z publicznością by złożyć autografy na niemal 200 egzemplarzach swoich płyt.

 

Widowisko Teatralne z okazji Jubileuszu 60 lecia CIOP

Oprawę uroczystej gali z okazji 60-lecia Centralnego Instytutu Ochrony Pracy stanowiło widowisko teatralne na bazie autorskiego scenariusza agencji "Ochrona człowieka - podróż przez wieki", poświęcone historii ochrony pracy w dziejach ludzkości. Oryginalny scenariusz składał się z ośmiu epizodów fabularnych, odpowiadających różnym epokom – od prehistorii do przyszłości.


W spektaklu, w całości wyprodukowanym przez agencję, udział wzięli: aktorzy – mimowie, wokaliści oraz narrator – Krystyna Czubówna (głos z offu). Widowisko miało bogatą oprawę multimedialną w formie pokazów slajdów, filmów i animacji a także nowości w ofercie agencji – autorskiego konceptu mozaiki fotograficznej (wykorzystane w niej fotografie pracowników Instytutu zostały wykonane na miejscu, podczas imprezy).

 

Na trwające około pięciu godzin, poprowadzone przez Iwonę Schymallę i Wiktora Zborowskiego, spotkanie w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, złożyły się także inne elementy: ceremonia wręczenia okolicznościowych statuetek, efektowny pokaz ubiorów ochronnych zrealizowany przez tancerki w formie modowego show, koncert zespołu AVOCADO oraz wieńczący event, uroczysty bankiet jubileuszowy w Sali Kolumnowej PKiN.